.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رها شدن پیشرفته ترین ساختمان بیمارستان سوانح و سوختگی کشور در بابل

پیشرفته ترین ساختمان بیمارستان سوانح و سوختگی کشور 38 ماه پیش تاکنون رها شده است .
واقف و سازنده بیمارستان سوانح و سوختگی مرحوم حاج موسی میناگر در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز ،با اشاره به اینکه ساخت این بیمارستان اهدایی را با هزینه 12 میلیارد و 500 میلیون ریال فقط 18 ماهه پایان رسانده است گفت : این بیمارستان در دو طبقه با 2 هزار و 500 متر زیر بنا در زمین دانشگاه علوم پزشکی بابل ساخته شد که بعلت بی توجهی مسئولان وزارت بهداشت تا کنون بهره برداری نشد .
صمد میناگر در ادامه افزود : برای بهره برداری از این بیمارستان با دکتر امامی معاون وزیر بهداشت و درمان و آموزش و پزشکی ملاقات کردم که وی گفت 12 تخت BICU که فقط در بیمارستان پیشرفته سوانح و سوختگی دکتر شریعتی در تهران با 6 تخت دارا می باشد وجود دارد برای این بیمارستان در نظر گرفته شده است .
وی با انتقاد از اینکه این وزارتخانه تاکنون فقط 2 میلیارد و 500 میلیون ریال فقط برای طرح فاضلاب پرداخت کرده است گفت برای بهره برداری کامل از این بیمارستان که دارای 20 اتاق ویژه می باشد 50 میلیارد ریال نیاز است .
او گفت : مسئولان مربوطه با بیان اینکه هزینه درمان بیماران با سوختگی شدید هر سه روز صد میلیون ریال است اقدامی عمل برای راه اندازی این مرکز درمانی انجام نداده اند .
میناگر در پایان افزود : در صورت راه اندازی این بیمارستان خانواده اش تا 3 میلیارد ریال دیگر نیز به این مرکز اهداء می کنند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.153 seconds.